سرخط خبرها

ای قدس، تو تنها نیستی، ما با تو هستیم | گزارشی از خروش مشهدی‌ها در محکومیت جنایات اخیر صهیونیست‎ها در غزه + فیلم

  • کد خبر: ۱۸۹۸۵۸
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶
ای قدس، تو تنها نیستی، ما با تو هستیم | گزارشی از خروش مشهدی‌ها در محکومیت جنایات اخیر صهیونیست‎ها در غزه + فیلم
در واکنش به جنایات اخیر صهیونیست‌‎ها در نسل‎‌‌کشی مسلمانان بی‌دفاع غزه، بمباران بیمارستان المعمرانی و البته سکوت مجامع بین‌المللی، مشهدی‌ها با اجتماع پرشور در میدان فلسطین با برادران مجاهد خود اعلام همبستگی کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، عرصه میدان فلسطین مشهد از دقایقی قبل شاهد حضور پرشور گروه‌های مختلف مردمی در مشهد برای حمایت از مردم فلسطین و اعلام انزجار از جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه است.

۱۲ روز قبل، مشهدی‌ها با حضور در این میدان، اجرای موفقیت‌آمیز عملیات بزرگ «طوفان‌الاقصی» علیه نیرو‌های رژیم صهیونیستی، از سوی مقاومت اسلامی فلسطین را جشن گرفتند و اجتماع بزرگ و جشن مردمی خود را با عنوان «قیام مظلوم» برپا کردند، اما اکنون انعکاس غیرت اسلامی و خشم انقلابی مشهدی‌ها در اجتماع «اَین مُنتَقِم» انعکاس یافته و مردم از هر طیف و گروه و سلیقه خاص، با کودکان بی‌دفاع و شهدای مظلوم غزه اعلام همبستگی کردند. مشهدی‌ها با همان چفیه عربی و سربند یا مهدی (عج)، این بار تصاویر شهدای مظلوم غزه و قربانیان جنایات صهیونیست‌ها را در دست داشتند و ندای «مرگ بر اسرائیل»، «حیدر حیدر» و «حزب‎ا... پیروز است، اسرائیل نابود است» آن‌ها در سرتاسر عرصه میدان طنین‌انداز شده بود.

ای قدس، تو تنها نیستی، ما با تو هستیم | گزارشی از خروش مشهدی‌ها در محکومیت جنایات اخیر صهیونیست‎ها در غزه

در عرصه میدانی، اگرچه جنگ همچنان ادامه دارد و رژیم صهیونیستی ناتوان از پاسخ به عملیات گردان های عزالدین قسام و گروه‌های مختلف مقاومت، زنان و کودکان بی‌پناه را آماج بمباران‌های بی‌وقفه قرار می‌دهد، اما بسیج مردمی فراگیر در کشور‌های منطقه و حتی ملت‌های جهان در حال تشکیل است و هشتگ های مرتبط با جنایات صهیونیست‌ها در شبکه‌های مختلف اجتماعی دست‌به‌دست می‌شود.

ای قدس، تو تنها نیستی، ما با تو هستیم | گزارشی از خروش مشهدی‌ها در محکومیت جنایات اخیر صهیونیست‎ها در غزه

تصویر شهرک‎نشینان صهیونیست که با وحشت روی زمین خوابیده‌اند، طنین صدای آژیر خطر در شهرک‌های اشغالی و البته دستپاچگی مقامات حکومتی و افسران نظامی اسرائیل در جریان عملیات طوفان‌الاقصی، شاید مرهمی بر خشم فروخورده مسلمانان و همه آزادگان عالم باشد، اما اخبار و صحنه‌هایی که این روز‌ها از غزه در رسانه‌های مختلف و شبکه‌های اجتماعی انتشار پیدا می‌کند، دوباره کینه و نفرت از جنایتکاران صهیونیست را به حدی رسانده که شاید تعبیر وزیر امور خارجه کشورمان، بهترین توصیف ممکن باشد: «انگشت‌ها روی ماشه قرار گرفته‌اند، ساعت صفر نزدیک است».

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->